Μπλοκαρισμένη IP για λόγους ασφαλείας

Λεπτομέρειες Άρθρου
Διεύθυνση: https://support.trustservers.gr/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=2
Κωδικός Άρθρου: 2
Δημιουργήθηκε: 24 Jan 2016 01:27 PM

Απάντηση Οι servers μας, για λόγους ασφαλείας, μπλοκάρουν αυτόματα την πρόσβαση σε IP διευθύνσεις που έχουν κάνει συνεχόμενες και επαναλαμβανόμενες αποτυχημένες προσπάθειες σύνδεσης προς τον server.
Επίσης μπλοκάρονται αυτόματα IP διευθύνσεις που έχουν μπει σε "μαύρες λίστες" για λόγους κατάχρησης (πχ αποστολή μαζικών spam email).
Επίσης μπλοκάρονται αυτόματα IP διευθύνσεις που έχει δείξει ύποπτη συμπεριφορά από πλευράς ασφαλείας, όπως για παράδειγμα IP που έχουν προσπαθήσει να κάνουν port scans, έχουν εμφανίσει πάρα πολλές συνδέσεις μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, έχουν προσπαθήσει πολλές φορές να επικοινωνήσουν με μη δημόσιες πόρτες του server, έχουν κάνει προσπάθειες επίθεσης προς τον server κ.α.

Θα καταλάβετε ότι έχει μπλοκαριστεί η IP σας, γιατί ειδικά σε εσάς δεν θα φορτώνει το web site σας στον browser (και αν χρησιμοποιείτε τον server για email, δεν θα μπορείτε επίσης να λάβετε και να στείλετε email).
Μπορείτε όμως να διαπιστώσετε ότι το web site σας λειτουργεί κανονικά, με χρήση κάποιου εργαλείου όπως το https://isitup.org/ (όπου βάζοντας τη διεύθυνση του web site σας, θα σας γράψει ότι λειτουργεί κανονικά "... is up") ή ακόμη και από το κινητό σας με χρήση broadband (όχι wifi).

Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα που προκαλούν μπλοκάρισμα IP:
- Αποτυχημένες απόπειρες σύνδεσης στο email σας (incoming ή outgoing), είτε λόγω λάθους username είτε λόγω λάθους password, είτε λόγω άλλων λάθος ρυθμίσεων
- Αποτυχημένες απόπειρες σύνδεσης στο FTP σας
- Αποτυχημένες απόπειρες σύνδεσης στο SSH (για όσους λογαριασμούς έχουν πρόσβαση SSH).
- Επανειλημμένες αιτήσεις σε κλειστές πόρτες του server.

Η χρονική διάρκεια του μπλοκαρίσματος διαφέρει ανάλογα με το τί το προκάλεσε και το μπλοκάρισμα μπορεί να είναι μόνιμο ή προσωρινό.
Για παράδειγμα, στην περίπτωση του προσωρινού η διάρκεια είναι από 1 έως 12 ώρες.

Εάν έχει κατά λάθος μπλοκαριστεί η IP σας, στην περίπτωση που έχετε δυναμική IP (για παράδειγμα η πλειονότητα των home DSL γραμμών), τότε συνήθως αρκεί να κλείσετε τον router σας για 10 δευτερόλεπτα και να τον ξεκινήσετε ξανά, ώστε να πάρετε μια νέα IP (η οποία δε θα είναι μπλοκαρισμένη).
Αν έχετε στατική IP, τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στέλνοντας ένα σχετικό αίτημα υποστήριξης στο helpdesk μας, στο οποίο πρέπει να μας γράψετε και τη στατική IP σας.
Αν χρειαστεί, μπορείτε να δείτε την IP που χρησιμοποιείτε εδώ: https://www.trustservers.gr/whatismyip.php

Αν σας έχει μπλοκάρει broadband σύνδεση για παράδειγμα σε κινητό ή tablet (π.χ. 3G, 4G σύνδεση), τότε για να πάρετε νέα IP, μπορείτε να δοκιμάσετε να ενεργοποιήσετε για 10-20 δευτερόλεπτα το "Airplane mode" και στη συνέχεια να το απενεργοποιήσετε, ώστε το να βρει ξανά δίκτυο.