04 Apr 2020 
Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών » Γνωσιακή Βάση » Email
Κατηγορίες Γνωσιακής Βάσης
Η Γνωσιακή Βαση είναι οργανωμένη σε διαφορετικές κατηγορίες. Παρακαλώ επιλέξτε μία κατηγορία που σας ενδιαφέρει. Επιπλέον, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση σε ολόκληρη τη Γνωσιακή Βάση, εισάγοντας λέξεις-κλειδιά στην περιοχή αναζήτησης στο αριστερό μέρος της οθόνης.

 Άρθρα
 Ρυθμίσεις email
 Μπορείτε να κάνετε χρήση του email σας, μέσω πρόγραμμα-πελάτη (για παράδειγμα Outlook, Thunderbird, Apple Mail, εφαρμογές στο κινητό ή tablet κλπ). Υποστηρίζοντ
 Email πρόσβαση μέσω web (webmail)
 Αν το domain σας είναι (ως παράδειγμα) το example.org και επιθυμείτε να βλέπετε τα email σας από οπουδήποτε μέσω ενός τυπικού web browser, αρκεί να επισκεφθε
 Πώς προσθέτω ένα email account στο DirectAdmin;
 1. Μπαίνουμε στο DirectAdmin πληκτρολογώντας το domain μας domainname.tld:2222 και κάνουμε login βάζοντας το username και το password μας. 2. Πάμε στο E-Mail Accounts και πατάμ
 Πώς προσθέτουμε Email Forwarder (προώθηση email);
 Με τη δημιουργία email forwarder μπορείτε να προωθούνται αυτόματα τα email ενός email account σας σε ένα άλλο. Έτσι για παράδειγμα, μπορείτε να έχετε πολλα
 Πώς αλλάζω το password σε ένα email?
 1. Μπαίνουμε στο DirectAdmin panel πληκτρολογώντας το domain μας domainname.tld:2222 και κάνουμε login. 2. Πάμε στο E-Mail Accounts και βρίσκουμε το account όπου θέλουμε να αλ
 Πώς διαγράφω οριστικά email από το Roundcube;
 Οι ακόλουθες οδηγίες αφορούν την οριστική διαγραφή email με χρήση του Roundcube (δηλαδή μέσω webmail). Το Roundcube όταν κάνουμε διαγραφή ενός email, το σημε
 Πίσω
 Είσοδος [Απώλεια Κωδικού] 
Διεύθυνση Email:
Κωδικός:
Απομνημόνευση:
 
 Βασικές Κατηγορίες
 Αναζήτηση
Αρχική | Εγγραφή | Κατάθεση Αιτήματος | Γνωσιακή Βάση
Select Language:

The TrustServers Project
By Antithesis Group
Σύστημα Υποστήριξης Χρηστών Kayako eSupport v3.11.01