22 Mar 2019 
Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών » Γνωσιακή Βάση » Ρυθμίσεις email
 Ρυθμίσεις email
Λύση Μπορείτε να κάνετε χρήση του email σας, μέσω πρόγραμμα-πελάτη (για παράδειγμα Outlook, Thunderbird, Apple Mail, εφαρμογές στο κινητό ή tablet κλπ).
Υποστηρίζονται διαφορετικά πρωτόκολλα και ρυθμίσεις. Παρακάτω παραθέτουμε ενδεικτικές ρυθμίσεις που εξυπηρετούν στο να ρυθμίσετε τα προγράμματά σας.

Έστω ότι το domain σας είναι το: example.org και στήνετε το email: info@example.org

Εισερχόμενη αλληλογραφία:
Υποστηριζόμενος τύπος πρόσβασης: POP3 ή IMAP
Incoming Mail Server: mail.example.org
Απαιτείται έλεγχος ταυτότητας (requires authentication)
username: info@example.org
password: [ το password σας ]
* Για ασφάλεια μπορείτε να επιλέξετε το STARTTLS *

Εξερχόμενη αλληλογραφία:
Outgoing Mail Server (SMTP): mail.example.org
Απαιτείται έλεγχος ταυτότητας (requires authentication)
username: info@example.org
password: [ το password σας ]
* Για ασφάλεια μπορείτε να επιλέξετε το STARTTLS *

Επίσης λειτουργεί παράλληλα και το webmail σας για πρόσβαση μέσω browser στο email σας όπου και να βρίσκεστε στην εξής διεύθυνση:
http://example.org/roundcube

Τεχνικά, οι πόρτες που λειτουργούν για το email είναι: pop: 110, imap: 143, pop3s: 995, imaps: 993, smtp: 587



Λεπτομέρειες Άρθρου
Κωδικός Άρθρου: 1
Δημιουργήθηκε: 24 Jan 2016 01:20 PM

 Είσοδος [Απώλεια Κωδικού] 
Διεύθυνση Email:
Κωδικός:
Απομνημόνευση:
 
 Αναζήτηση
 Επιλογές Άρθρου
Αρχική | Εγγραφή | Κατάθεση Αιτήματος | Γνωσιακή Βάση
Select Language:

The TrustServers Project
By Antithesis Group
Σύστημα Υποστήριξης Χρηστών Kayako eSupport v3.11.01